Låg och rullade runt i sängen fram tills klockan slog fyra i natt. Gick då och lade mig på soffan och vaknade av att mina sambo kom och väckte mig och stoppade ned mig i sängen istället. Alltså så blev det en rätt så slö morgon idag och frukostgröten blev inte tillagad förrän klockan tio. Till gröten så blev det den nya serien "Once upon a time in wonderland" som är en spin off på "once upon a time". jag älskar verkligen originalserien och har följt den från start nu i tre säsonger men jag tror faktiskt inte att jag kommer kolla mer på "Once upon a time in wonderland", den var alldeles för animerad och gav mig inte samma känsla eller samma wow-effekt som både intrigerna och kostymerna ger mig i originalet.
 
Nu har jag gjort mig iordning för att gå till jobbet och där kommer jag väll egentligen befinna mig fram tills på måndag morgon. Jag kommer ta en sju timmars rast i morgon och gå på Antik & Hemslöjdsmässan här i Uppsala med sambon! Den brukar vara riktigt trevlig och jag har sett fram emot den länge.
 
 







Fredag
curls, hair, halsband, kopp, pincurls, sol, sun, swedishgrace, te, tekanna, vintage,

Kommentera

Publiceras ej